Canal Digital varsler prisøkning fra 1. juli 2017

Fornebu, 12. desember 2016

Informasjon om prisjustering for 2017

Vi ønsker å informere om at alle borettslag og sameier bør ta høyde for en prisøkning for hver boenhet på inntil 20 kroner per måned. Økningen er inkludert mva. og legges på TV-tjenesten fra 1. juli 2017. Pris økningen fra juli blir varslet i henhold til gjeldende avtalevilkår med en måneds varsling og frem kommer på din faktura fra oss i juni. For boligorganisasjoner som er inne i første året av sin avtaleperiode vil ikke pris justeringen gjelde før 12 måneder etter at avtalen er inngått.

Nyhet! T-We App og strømmetjenestene Netfl ix og NRK Nett-TV på T-We Box

Nå har vi gjort det enda enklere for deg! Vi har samlet alt av serier, fi lmer, og strømmetjenester på ett sted i T-We underholdningsuniverset – og du kan se TV og dine seriefavoritter også når du er på hytta!

Mye spennende i T-We

I 2016 har vi lansert masse nytt innhold som du som kunde kan nyte godt av, blant annet masse godt innhold for barna. Vi har gjennom året sikret oss mye mer innhold, inkludert fl ere sportsrettigheter og tv-serier, som du vil få glede av i 2017 – enten du ønsker å se innholdet live, i arkivtjenestene når det passer deg eller på mobilen på vei til hytta.

 

Eget servicenummer for styreleder

Vi minner om at du kan ringe et eget servicenummer hos Canal Digital, 815 55 520, som er b emannet med personell med spesialkompetanse på spørsmål vedrørende kollektive fellesavtaler. Telefonnummeret er tiltenkt styreleder og styremedlemmer for rask og god service og skal ikke benyttes av beboere. Åpningst iden er mellom klokken 08.00 og 20.00 mandag til fredag. For feilmelding eller h envendelser utenom åpningstiden kan du ta kontakt med kundesenteret på telefon 06090.

Med vennlig hilsen

Canal Digital Kabel